سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

VENEZIA logo effect. Colorful text effects in various flavors. Customize your own text here: https://www.textGiraffe.com/logos/venezia/

ما یک شعبه هم در رزبلاگ داریم. مطالب سی ام پانک نیوز رو در ادرس زیر هم بخونید

کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

یاشار رولینز
ساعت11:23---28 دی 1400
سلام موسی من ترو یادم ۸ سال پیش یا شایان ....
چقدر اون موقع جا به جایی داشتیم شاید تو منو یادت نیاد چون من با اسم های زیادی اومدم فقط شایان می دونست اسم اصلیم چیه یادش بخیر


موسی
ساعت20:49---26 دی 1400
سلام داداش خوبی چخبر داداش
داداش بخدا من امسال سال آخرم هست میخوام کنکور بدم برای کنکور بدم به وب هم سر میزنم
چرا لینک دانلود نمیزاری داداش والا من تعجب میکنم زمانی که. محمد وب رو داشت فقط لینک دانلود میذاشت داداش الان داخل دووبلاگ کارمبکنی خو یکی لینک دانلود یکی اخبار بنظرم اگه لینک دانلود گذاشتی وب پیشرفت مبکنه
اشکان هاردی خوب بود که رفت داخل تلگرام هم نیستس
خودمم بلدم گاهی اوقات راو اسمکدان الیت رو میفرستم
من از کانالای روبیکا،100هزار پیشنهاد داشتم قبول نکردم گغتم من پسر سی لم پانک نیوز هستم
پاسخ: سلام. خوب کردی سر زدی. حابید ست تنها شدم. فقط ممدیستریو و یاشا رولینز کمکم میکنند. لینک دانلود دردسر زیاد داره. مگر اینکه کسی برام بفرسته. کار خوبی کردی. ممنون که واسه وب غیرت و مرام میزاری


موسی
ساعت9:31---1 دی 1400
خبری از شایان نداری؟ من از سال 91تا 95بودم سال 91کلاس اول دبستان بودم که دروب محمد بود
اراد غلامی ایلیا سبحان کریمی مهدی ولی پور اینا رفیقای صمیم بودند
پاسخ: به به پس از اون رفقای قدیمی وب هستی.میخواهی دوباره نویسنده بشی؟


موسی
ساعت20:41---30 آذر 1400
ببین من از سال۹۲تا سال۹۵دروب سی ام پانک نیوز بودم
چطوری بعدازینکه شایان رفت دوباره برگشت لطفاً دوباره توضیح دهید
دیشب داخل گروهی درتل یکی گفت سی ام پانک نیوز برگشت تعجبم شد
پاسخ: شایان برنگشته. سی ام پانک نیوز هم نرفته بود که برگرده. ما همیشه بودیم


موسی
ساعت10:17---30 آذر 1400
سلام خوبین من زمانی باشایان کارمیکردم داخل یه وبلاگ دیگه بود قبل از این وب که الان شما هستید
میگم ساعت 7یا8پنج دقیقه میاید مسنجر لینک مسنجر روبدید ساعت 8کارتون دارم
پاسخ: سلام داداش الان برنامه اممشخص نیست. یلدا هست و ممکنه با خانواده سرم گرم بشه. اما برات همینجا یه ساعت دیگه رو مشخص میکنم بعدا


محمد استریت ادج
ساعت14:26---25 آذر 1400
اره دیگه رفتم دنبال درس و کارام. و تازگیا دیدم پانک برگشته یکم بیشتر پیگیر اخبار شدم دیدم اینجا هنوز هست و باورم نشد
پاسخ: کار خوبی کردی. وب خیلی دست به دست شده و الان بیشتربا کمک بروبچ سرپا هست


محمد استریت ادج
ساعت17:39---21 آذر 1400
این چیزی که من گفتم مال خیلی سال پیشه
فک کنم سال 91 یا 92 بود که من گذاشتم کنار دیگه.
پاسخ: یعنی برای 9 سال پیش حتما الان برای خودت کار و زندگی داری نه؟


محمد استریت ادج
ساعت0:01---25 آبان 1400
بخاطر گرفتاری های زندگی دیگه نمیشد و خب یادمه شایان بود و میتونست ادامه بده و کارشم خیلی درست بود، فکر میکنم هنوزم هست.
پاسخ: این واسه چند وقت پیش هست؟ اره تعریف شایان رو زیاد میکنند شاید بین بروبچی که کمک میکنند باشه اما لو نمیده خودش رو


محمد استریت ادج
ساعت1:40---24 آبان 1400
معلومه میشناسم
چندین سال پیش خودم سی ام پانک نیوزو راه انداختم ولی از یجایی دیگه نمیتونستم فعالیت کنم ...
پاسخ: واقعا؟ تو بانی سی ام پانک نیوز بودی؟ چرا ادامه ندادی؟


محمد استریت ادج
ساعت22:16---21 آبان 1400
سلام
واقعا باورم نمیشه اینجا هنوز هست و چقدر این وبلاگ پیشرفت کرده و بزرگ شده
پاسخ: سلام. شما اینجا رو میشناسی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 16 ارديبهشت 1399برچسب:, توسط شایان

اسلایدر